petek, 10. avgust 2007

Fotopub day #3

Zbudu sem se ob 9h, nakar sem se odloču potegnt do 10h. Tomaževo predavanje, ki je štartalo ob 9.30, sem ujel le zadnjih 10 minut. Ni blo druge..

Do kosila je blo bolj mirno, imeli smo eno debato o temah za naprej.. Izbral sem si temo "Čakanje", kar mi je res kul tema, ampak so bli problemi. Jasno, tema je široka, od čakajoče tete pri trafiki, do čakanja v bolnici in pred bankomatom..

Začel sem z glavno železniško postajo v Bršljinu. V kafiču dva (prej eden, punca je bla pomoje kelnarca), postaja prazna. Žive duše nikjer, tišina. Pride vlak, ven stopi ena ženska, iz kasarne se prikaže uslužbenka. Pomaha z lopatko, vlak gre, spet nikjer nobenga.. Nardim par fotk in grem naprej v Bršljin. Ogromno folka, nikjer nobenga, ki bi čakal.. Vsem se mudi.. V trgovine s fotičem ne smem.. Šel v Šmihel na postajo.. Pride vlak, noben ne izstop. Postaja v zelenju, zgleda pa, kot da se je tam čas ustavu takrat ko je bla zgrajena, se prav kakšnih 100 let nazaj. Žive duše nikjer. V Kandiji sem mel srečo, bla sta dva, ki sta čakala na vlak.. Supr, fotka bo.. Stopim do tistga starejšga gospoda.. Cinu je čik, jaz mu razložim kako in kaj, zakaj bi jaz slikal. Odslovil me je s stavkom, da ker itak ne bom objavljal teh fotk.. da jih pol sploh ne rabim. Gospa zraven je očitno slutila, da bom tud njej rekel.. Pa je kar vstala iz klopi in se umaknila. grejt.. V bolinici so hotel dovoljenje direktorce, ki je pa dosegljiva naslednji dan.. Hvala lepa. Pred zdravstvenim domom srečam starejša občana.. Prvem razložim, nekaj zamomlja in reče ne. Na koncu me ogovori gospa zraven, gospob me baje niti ni razumel, ker je skoraj gluh. Zaželela mi je srečo pri fotkanju, sem se samo obrnil in šel. Da bi šel na pošto ali banko mi ni blo ok, ker sem bil totalno razočaran. V dveh urah ni ratalo nič.. Nekaj malega sem vmes pofotkal, nič v zvez s temo.. Beda skratka.

Popoldne smo z Borutom preletel fotke od prejšnjega dne, nato sem šel preverit situacijo v Narodni dom, kjer naj bi z Bibs nardila par portretov. Cajta ni mela, tako da sem pofotkal prostor in šel domov na večerjo.. Zvečer je predaval David Streets, fotograf iz Londona, ki ogromno fotka za Times. Zanimiva zgodba, fajn fotke.. kapo dol.

Zaključek večera je bil v LPju, s projekcijo brazilskega festivala FotoRio 2007, nato pa koncert DMPjevcev. Špil (pre)kratek, škoda..  Spet nisem spal nič... // Updejt: fotke na picasi.